0
Facebook sözleri, Resimli sözler, resimli facebook sözleri, en güzel resimli sözler, face paylaşmak için en güzel resimli face sözleri, Facebook'ta resimli söz paylaşAşk adında ne bir kadın gördüm ne de bir erkek.
Bu korku neden?

Özdemir ASAF

Bir yürek üşümüş,
Kapamış kapılarını,
Onarmak zordur.

Özdemir ASAF

Artık benim mutluluk denen bir kavramım
olmayacak.
Daha mutsuz olmamak için.

Özdemir ASAF

"Ben ciçeklileri, renklileri, delileri severim, bir de delilikleri..."

Özdemir ASAF

Ne zaman imkansızı seversen,
İşte o zaman gerçek seversin.

Özdemir ASAF

Bir gün zaman gelir ki; Sabah geceye, gece düşünceye karışır..

Özdemir ASAF

Sen kocaman çöllerde bir kalabalık gibisin,
Kocaman denizlerde ender bir balık gibisin.
Bir ısıtır,bir üşütür,bir ağlatır,bir güldürür;
Sen hem bir hastalık hem de sağlık gibisin.

Özdemir ASAF

Sen bana bakma,
Ben senin baktığın yönde olurum .

Özdemir ASAF

Yanına kadar koştuktan sonra,
Bir adım daha atamayacaksan eğer;
Oraya kadar sakın koşma.
Sana değil, bekleyene yazık olur.

Özdemir ASAF

Facebook'ta resimli söz paylaş,Facebook sözleri, Resimli sözler, resimli facebook sözleri, en güzel resimli sözler, face paylaşmak için en güzel resimli face sözleri,

Yorum Gönder

 
Top