2

“Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;
Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
Yol'unmuş gibi değil sevgilim
Han’ınmış gibi sev.
Ortalarına alma beni ömrünün seyrine
İLK’inmiş gibi, SON’unmuş gibi sev sen beni bu sefer.
Ruhum bembeyaz tüllerle,
Yemyeşil kırlarda uçuşmanın hayalindeyken.
Bütün gidenler gibi değil sevgilim
Kalanmış gibi sev.
Bensiz yaşanmazmış gibi değil sevgilim
Benimle de güzel yaşanırmış gibi sev sen beni bu sefer.
Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;
Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
Korkusuzca, yorulmadan sev.
Cemre Nurten YILDIRIM”

Yorum Gönder

  1. Sayın site yetkilisi,

    “Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;
    Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
    Yol'unmuş gibi değil sevgilim
    Han’ınmış gibi sev.
    Ortalarına alma beni ömrünün seyrine
    İLK’inmiş gibi, SON’unmuş gibi sev sen beni bu sefer.
    Ruhum bembeyaz tüllerle,
    Yemyeşil kırlarda uçuşmanın hayalindeyken.
    Bütün gidenler gibi değil sevgilim
    Kalanmış gibi sev.
    Bensiz yaşanmazmış gibi değil sevgilim
    Benimle de güzel yaşanırmış gibi sev sen beni bu sefer.
    Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;
    Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.
    Korkusuzca, yorulmadan sev.
    Cemre.Y”
    Yukarıda yer alan benim yazmış olduğum bu şiirimin “Karşıdan karşıya geçer gibi sev beni;
    Önce bana, sonra bana, sonra yine bana bak.” Dizelerini Cemal Süreya adı altında yayınladığınız için, gereken düzeltmeyi yapmadığınız takdirde sitenizi aynı suçu işlemeye devam etmekte ısrar eden diğer sitelerle ve yetkilileriyle birlikte TCK’nın 244/1-2-4.maddeleri gereğince mahkemeye vermeye karar aldığımı bildirir gereğini yapmanızı rica ederim.
    Saygılarımla,
    Cemre Nurten YILDIRIM

    YanıtlaSil
  2. Cemre Nurten YILDIRIM DUZETLME YAPILMISTIR....

    YanıtlaSil

 
Top